Senaste nytt

Check-in Arlanda for US flyvninger

TLC

Medlem
I forbindelse med en US flyvning ARN-CPH-LAX - Er det mulig at checke bagagen ind og klare alle formaliteter (få boarding pass osv) aftenen før afgang, således at jeg bare kan gå til gaten tidligt om morgenen? Jeg overnatter på Radisson Skycity.
Jeg har gjort det flere gang i CPH, men ved ikke om det er muligt i ARN.
Tak

I forbindelse med en US flyvning ARN-CPH-LAX - Er det mulig at checke bagagen ind og klare alle formaliteter (få boarding pass osv) aftenen før afgang, således at jeg bare kan gå til gaten tidligt om morgenen? Jeg overnatter på Radisson Skycity.
Tak
Jag har lyckats göra (nästan) detta från GOT-ARN-MIA med snarlikt upplägg. Flög kvällen innan från GOT och kunde där göra klart allt utom boardingkort. Visa attestation och covid vaccination samt ESTA (doc check) i GOT men boardingkort kunde inte printas (de försökte fram och tillbaka med lite olika saker). Men när jag landat på ARN skrev jag ut det i automaten utan problem. Sov över på Radisson i Skycity och gick direkt till säkerhetskontroll/lounge/ gate på morgonen.

Tak
Funkade för mig i fredags 28/1 för ARN-OSL-EWR på lördag 29/1.
Tyvärr blev resan sen inställd pga snökaos i New York men det är ju en annan sak.

Tak

Inga problem ! Gjorde det med incheckat bagage i november när jag åkte med SAS ARN-CPH-LAX, funkade även i fredags när jag bara hade hand bagage och skulle åka ARN-CPH-SFO med SAS på lördagen.

Toppen