Senaste nytt

Chatflights

Kostar ju ingenting. Verkar ändå vara ok. Monetärt värde är 340 kr per månad. Använt en gång och är nöjd med deras tjänst. Men absolut billigare att hitta själv med Awardfares och boka.

Monetärt värde betyder ju att någon faktiskt vill betala för det. Hoppar man bara på när det är inkluderat i ens kreditkort är värdet noll.

Än en gång är marknadsföringen på topp! :)

Har ni bara en person som kan något om den här branschen på det där företaget?

Jag vet ju for a fact att det finns minst en som är sjukt kunnig, kan ni inte skicka eran marknadsföring via honom när det är dags för publicering? Då slipper ni se ut som era ”ambassadörer” i sociala medier som gjorde bort sig i tid och otid.

Jag har inget emot ert koncept, jag hade också försökt tjäna pengar på andras okunskap om jag kunde, men jag är för korkad. Men jag försöker att inte stoltsera med min dumhet i sociala medier iaf!

IMG_7759.jpeg

Än en gång är marknadsföringen på topp! :)

Har ni bara en person som kan något om den här branschen på det där företaget?

Jag vet ju for a fact att det finns minst en som är sjukt kunnig, kan ni inte skicka eran marknadsföring via honom när det är dags för publicering? Då slipper ni se ut som era ”ambassadörer” i sociala medier som gjorde bort sig i tid och otid.

Jag har inget emot ert koncept, jag hade också försökt tjäna pengar på andras okunskap om jag kunde, men jag är för korkad. Men jag försöker att inte stoltsera med min dumhet i sociala medier iaf!

Visa bifogad bild 163981
Nu är jag sannolikt superkorkad men vad är felet? Att bilden är från ANA?

Ja absolut, ser det lite mer som en konceptbild gällande business class än att de säger att de kan boka med ANA. Men ok, fair point.

Om det stått ”boka biljetter i business med oss” så hade jag kunnat köpa det resonemanget kanske.

Nu står det specifikt Stockholm-Tokyo, med ett pris där en produkt marknadsförs för ett pris man inte kan köpa den för.

Men det är on par för Chatflights. Inget som förvånar och det är ju svårt att hålla dem ansvariga tydligen.

Toppen