Senaste nytt

Chatflights

Är det någon från Chatflights som fortfarande hänger här? Jag har tidigare blivit informerad om att man (utöver att ni fixar bokningen) även kan få hjälp vid ev. problem, som inställda/ändrade flighter etc. Hur pass omfattande är den hjälpen och hur snabbt får man respons?
Varför frågar du inte chatflights direkt?
Finns ingen officiell representant från dom på forumet men några av deras medarbetare har konton.

Varför frågar du inte chatflights direkt?
Finns ingen officiell representant från dom på forumet men några av deras medarbetare har konton.
Jag tänker att det kanske finns fler som är intresserade av ett svar på den frågan (?)

Gällande officiell representant, så har åtminstone Alexis agerat sådan här tidigare i sin roll som VD.

Jag är ny på Avios, börjat samla med Points Plus och har ställt många generella frågor om det. Hur man bokar, tillgänglighet, routings, connections osv och har fått väldigt bra och snabb hjälp!

• Gilla
Reactions: L.S
Jag tänker att det kanske finns fler som är intresserade av ett svar på den frågan (?)

Gällande officiell representant, så har åtminstone Alexis agerat sådan här tidigare i sin roll som VD.
Nej, Alexis har aldrig varit en officiell representant på forumet för Chatflights då det krävs att dessa personer godkänns och följer vissa riktlinjer.

Nej, Alexis har aldrig varit en officiell representant på forumet för Chatflights då det krävs att dessa personer godkänns och följer vissa riktlinjer.

Det beror kanske på vad du menar med officiell representant, men han har iaf. varit ganska aktiv här tidigare i sin roll som VD för Chatflights (här i samma tråd t.o.m.)

Ifall Alexis har kastat in handduken kanske det finns någon annan som fortfarande hänger här och som kan svara på frågor om tjänsten?

Ifall Alexis har kastat in handduken kanske det finns någon annan som fortfarande hänger här och som kan svara på frågor om tjänsten?

Det kanske finns någon erfaren användare av tjänsten om inte annat?

Det verkar vara en väldigt populär och bra tjänst. Vore kul att läsa lite tips.

• Gilla
Reactions: L.S
Det beror kanske på vad du menar med officiell representant, men han har iaf. varit ganska aktiv här tidigare i sin roll som VD för Chatflights (här i samma tråd t.o.m.)

Det har genom åren funnits officiella representanter på BC från lite olika företag, AF/KLM är väl de som gjorde mest avtryck.

För att vara en officiell representant så krävs det att man uppfyller vissa saker och dessa konton är också märkta med att de är officiella representanter.
Se nedan bild
Screenshot_20250805_124239_Chrome.jpg

Chatflights har ingen och har aldrig haft någon officiell representant på forumet. Alla som har jobbat eller jobbar på det företaget och är medlemmar på forumet är här som privatpersoner, precis som du.

Det finns mängder av folk som jobbar på SAS som är på detta forum tex, ingen av dom är officiella representanter för SAS, oavsett vilken roll de har inom företaget.

Chatflights har ingen och har aldrig haft någon officiell representant på forumet. Alla som har jobbat eller jobbar på det företaget och är medlemmar på forumet är här som privatpersoner, precis som du.

Det finns mängder av folk som jobbar på SAS som är på detta forum tex, ingen av dom är officiella representanter för SAS, oavsett vilken roll de har inom företaget.

Så är det kanske, men jag tror samtidigt inte att någon från t.ex. SAS har presenterat sig som VD för bolaget och varit villig att besvara frågor.

Skulle vi kunna släppa denna förhållandevis oviktiga diskussion och låta någon få svara på frågor om Chatflights tjänster istället (om det fortfarande finns någon insatt person kvar på forumet)?

Toppen