Xilan
Medlem
Precis!det är väl för att du inte stannar mellan Lördag-Söndag natt....
Om man inte stannar minst en natt mellan lördag/söndag blir det helt andra (dyrare) priser.
Precis!det är väl för att du inte stannar mellan Lördag-Söndag natt....
Nu är jag inte den som försvarar Norwegian i vanliga fall, men vad grundar du beräkningen om 8 timmars försening i vardera riktning på?Skulle nog avstå från Norwegian helt framöver. De var försenade en timme på ut och hemresa förra veckan, detta var på en 1-timmes inrikesflight till Malmö. Skulle räkna med 8 timmars försening per väg om man flyger till New York.
I mitt fall var det förseningen i proportion till flygtiden. 1 timmes flygtid = 1 timmes försening, så jag gissar att detsamma bör gälla även på långflygningarna.Nu är jag inte den som försvarar Norwegian i vanliga fall, men vad grundar du beräkningen om 8 timmars försening i vardera riktning på?
När jag kollar senaste veckan så verkar man ligga på i snitt mindre än 30 minuters försening.
I mitt fall var det förseningen i proportion till flygtiden. 1 timmes flygtid = 1 timmes försening, så jag gissar att detsamma bör gälla även på långflygningarna.