Senaste nytt

Champions League Final lördag 19/5

Vem vinner och vem hejar du på?

• Total voters
    13
  • Poll closed .
Känner likadant.... lider med Schweinsteiger och Lahm. "Scweini" kom upp i a-laget en säsong efter förra CL-bucklan.... Nu 11år senare gör han troligen sin sista final, och missar på ett stolpskott (hade gråten i halsen).

Nu vinner de ju EM, vilket blir en liten tröst:p

Dock imponeras jag av att Chelsea håller emot ett sådant tryck i två matcher på rad. Ashley Cole borde adlas om någon! Didier Drogba är helt magisk, och borde kanske lägga skorna på hyllan efter en sådan här sorti.

Ganska hes idag...

typ som David Cameron. Episkt foto från Vita Huset!
7229949982_280e9a5699_z.jpg

Gör man inte mål vinner man inga matcher. Bayern får skylla sig själva.
Efter Moskva 2008, Semin 2009 mot Barca (fyra bortdömda straffar) och diverse oflyt känns det inte mer än fair att man fick bucklan till slut. Chelsea har gjort en mäktigt comeback sedan tre månader tillbaka.

Ja, men stackars Tottenham:p (bryr mig iofs inte nämnvärt om Tottenham, men det måste vara lite snopet...)

Absolut, som jag sa. All heder åt Chelsea. Men kom inte och påstå att Chelsea har mer oflyt än andra klubbar.

Ja, men stackars Tottenham:p (bryr mig iofs inte nämnvärt om Tottenham, men det måste vara lite snopet...)

Absolut, men med tottenhams bedrövliga form på våren har de bara sig själva att skylla
De ska ju nästan vara glada att de får spela i europa nästa säsong

Dock kan man ju räkna kallt med att gubbar som modric och bale drar nu, en missad CL-plats känns kostsamt för dem.
Nu drar de vidare

Absolut, men med tottenhams bedrövliga form på våren har de bara sig själva att skylla
De ska ju nästan vara glada att de får spela i europa nästa säsong

Dock kan man ju räkna kallt med att gubbar som modric och bale drar nu, en missad CL-plats känns kostsamt för dem.
Nu drar de vidare

Å andra sidan måste ju lagen bakom ha haft en än bedrövligare form under hela året:p Men som sagt, Tottenhams misslyckande smärtar inte så mycket

Det är två omöjliga ting som ställs mot varandra. Det är omöjligt att vinna CL på hemmaplan....och omöjligt att vinna över ett tyskt lag på straffar. En jobbig ekvation att få ihop ;)
Jag antar att du var för ung för att meddela detta till Maradona & Co 1990. Annars vem vet hade de kanske inte gråtit där på planen(jag med). :(

Toppen