rosenstam
Medlem
PortugalTesta ALDIs champagne riktigt prisvärd! 110kr var väldigt billigt, vilket land gäller det?
PortugalTesta ALDIs champagne riktigt prisvärd! 110kr var väldigt billigt, vilket land gäller det?
Spännande att se att du också fick tag på en KRUG. Till mig sa personalen att den jag fick var den enda de hade ombord. Jag åkte också igår tills idagNär kompisen frågar om man vill åka med på kryssning till Åland…
Visa bifogad bild 128128
Bra priser ändå jmf. med Gröna skylten:
Krug, 1 379 kr (2 019 kr)
DP, 1 299 kr (1 999 kr)
Det går ju fler båtar varje dag, ni kanske åkte olika kryssningar?Spännande att se att du också fick tag på en KRUG. Till mig sa personalen att den jag fick var den enda de hade ombord. Jag åkte också igår tills idag
Jag köpte på mig lite mer grejer utöver Krug och Dom Perignon.
![]()
Med tanke på att enbart Viking Cinderella och Viking Rosella som kör svenska priser ombord i taxfreen så är det väldigt få alternativ. Om man nu vill kalla Viking Rosella som en "kryssning" när det tar 2h per väg att åkaDet går ju fler båtar varje dag, ni kanske åkte olika kryssningar?
Vad fick du ge för 82:an?Spännande att se att du också fick tag på en KRUG. Till mig sa personalen att den jag fick var den enda de hade ombord. Jag åkte också igår tills idag
![]()
Spännande att se att du också fick tag på en KRUG. Till mig sa personalen att den jag fick var den enda de hade ombord. Jag åkte också igår tills idag
3300 SEK var prislappen per flaska.Vad fick du ge för 82:an?