golfkillen
New member
Glömde fråga, värd att köpa fler av?GOTBound skrev:Visa bifogad bild 124972Dryck till förrätten…Klicka för att utvidga...
Glömde fråga, värd att köpa fler av?GOTBound skrev:Visa bifogad bild 124972Dryck till förrätten…Klicka för att utvidga...
Ja, absolut!Golfkillen skrev:Glömde fråga, värd att köpa fler av?Klicka för att utvidga...
Daytona?Juancarlos skrev:Visa bifogad bild 124901Firar ny klocka och att vi blivit sambosKlicka för att utvidga...
Nej men en Root beer från samma märkeJonas C skrev:DaytonaKlicka för att utvidga...
Snyggt. Root Beer är min nästa klockaJuancarlos skrev:Nej men en Root beer från samma märkeKlicka för att utvidga...
Ingen vintage, ”vanlig” BdB bara!Golfkillen skrev:Jag ser inte, vilket år är det?Klicka för att utvidga...
Lolex?Juancarlos skrev:Nej men en Root beer från samma märkeKlicka för att utvidga...
Finns endast 35 olika att välja på totalt, och bockar du ur "finns i butik" och endast utgår endast från beställningssortimentet så skulle jag säga Charles Heidsieck.Marcusen skrev:Vilka är den “bästa” champagnen på halvflaska (375ml) som finns i bolagets beställningsortiment? Om man ser ut till fler faktorer än högt pris är bra kvalitet ;-)Klicka för att utvidga...
Knepet med bolaget är att deras sökfunktion är usel. Söker man istället i fritext på champagne och därefter halva så får man fram 40 (rättelse från 44, se edit). Varav detta är den bästa (enligt mig).Remington Steele skrev:Finns endast 35 olika att välja på totalt, och bockar du ur "finns i butik" och endast utgår endast från beställningssortimentet så skulle jag säga Charles Heidsieck.Klicka för att utvidga...
Ja, haha. Får SAS IT-infrastruktur att se felfri ut.Remington Steele skrev:Sökfunktionen lämnar en hel del att önska, och går man tillbaka efter att man sökt med olika parametrar så faller de ofta bort. Ser att jag skrev "Endast" lite för många gånger, ska inte vara det efter utgår. Ingen champagne drucken men har åkt på influensa... Får skylla på det.Klicka för att utvidga...
BdM alla dagar i veckan framför Cristal. Men det verkar inte Hemsedal-borna tycka...BCSkier skrev:Vinmonopolet i Hemsedal laddar inför nyår.Visa bifogad bild 125088Klicka för att utvidga...