Remington Steele
Medlem
+1.Jag var inloggad och hade lagt två flaskor i kundvagnen och klickat fram till sista steget i inköpsprocessen. När sen klockan slog 10.00.01 gjorde jag sista klicket och lyckades få två flaskor.
+1.Jag var inloggad och hade lagt två flaskor i kundvagnen och klickat fram till sista steget i inköpsprocessen. När sen klockan slog 10.00.01 gjorde jag sista klicket och lyckades få två flaskor.
Bra polare...Polaren tog med en flaska gott för hockeypremiären
Visa bifogad bild 113704
Ge och ta, som tur är han lite givmildare än migBra polare...
Äldre på ett bra eller dåligt sätt? Brukar ju oftast bli bättre, men menar du att den var sådär förra gången? Fick tag på två flaskor nyligen och funderar på när man vågar öppna den första.2008 från Henriot idag - hade tydligen testat den innan... Well, den är äldre nu...
Visa bifogad bild 113703
Man tappar lätt fokus när man handlar fredagsmiddag på lokala ICA, fantastisk bra champagne, basår 2008, från Leclapart. Bra start på helgen!
Visa bifogad bild 113706
Eftersom jag glömt av att jag provat den tidigare så var den inte minnesvärd då, och tyvärr inte nu heller. Låt den ligga. Uppskattningsvis 3-5 år. Minst.Äldre på ett bra eller dåligt sätt? Brukar ju oftast bli bättre, men menar du att den var sådär förra gången? Fick tag på två flaskor nyligen och funderar på när man vågar öppna den första.