Gnaget fick 3 poängVarje år kör vi uppladdning med champagne inför fotbollspremiären, i år blev det inte många flaskor tyvärr. Visa bifogad bild 109962
Visa bifogad bild 109963
Såja, nu börjar det likna något...
Eller hur! Måste vara en av dom godaste jag någonsin har druckit. Pure love.Såja, nu börjar det likna något...
Skulle behövt lite tips på bra Champagner tills imorgon, Svänger jag förbi bolaget så blir det 10/10ggr Bollinger (7418) men tänkte det kan vara kul att prova något nytt då det är Midsommar. 1-2st flaskor runt 250-300kr klassen samt 1st 500kr flaska.
Valde nu bara dem som finns i standardsortimentet:Skulle behövt lite tips på bra Champagner tills imorgon, Svänger jag förbi bolaget så blir det 10/10ggr Bollinger (7418) men tänkte det kan vara kul att prova något nytt då det är Midsommar. 1-2st flaskor runt 250-300kr klassen samt 1st 500kr flaska.
Du har fått flera bra tips men kan lägga till några fler. Finns sedan en massa nämnt i tråden tidigare på samma ämne.Skulle behövt lite tips på bra Champagner tills imorgon, Svänger jag förbi bolaget så blir det 10/10ggr Bollinger (7418) men tänkte det kan vara kul att prova något nytt då det är Midsommar. 1-2st flaskor runt 250-300kr klassen samt 1st 500kr flaska.