Homer
Medlem
Som nykterist så väljer jag denna till nyår, mycket uppskattad must!
![]()
Du behöver ju inte dricka det, spruta på vänner och bekanta i stället.
Behövs ingen speciellt årgång för detta, men det duger inte med Pommac - för lite bubblor.
Som nykterist så väljer jag denna till nyår, mycket uppskattad must!
![]()
Trodde faktiskt att Salon fortfarande ägde dem... Det är riktigt att druvorna som ratades av Salon gavs till Delamotte.En favorit bland prisvärda champagner bakom lucka 9. Delamotte ägs om jag minns rätt kring tiden sedan ungefär 25-30 år av Salon och de år ingen Salon görs så går druvorna till Delamotte.
Visa bifogad bild 101273
Kanske lite oklart skrivet av mig. Salon äger fortfarande Delamotte men försökte skriva att de har ägt dem i 25-30 år nu. Blev lite rörig meningsuppbyggnad där.Trodde faktiskt att Salon fortfarande ägde dem... Det är riktigt att druvorna som ratades av för Salon gavs till Delamotte.
En favorit bland prisvärda champagner bakom lucka 9. Delamotte ägs om jag minns rätt kring tiden sedan ungefär 25-30 år av Salon och de år ingen Salon görs så går druvorna till Delamotte.
Visa bifogad bild 101273
Nice! Är väl för mycket att hoppas att det ska vara nya champagnen ombordVisa bifogad bild 101331
Från A350 eventet i CPH
Första flighten med A350 ska den vara medNice! Är väl för mycket att hoppas att det ska vara nya champagnen ombord![]()
Är trevligt att de gör något extra för det men misstänker att det blir enda gången. Du får dock gärna föreslå att det ska bli permanent.Första flighten med A350 ska den vara med
Jo jag tackar ja, jäklar vad påkostat!Visa bifogad bild 101331
Från A350 eventet i CPH