Remington Steele
Medlem
Ja, men det var väldigt länge sen så kan inte berätta något om smakprofilen annat än att den var bra, och god...Har någon här smakat Charles Heidsieck Rosé (NV) och vill dela med sig av upplevelsen?
Ja, men det var väldigt länge sen så kan inte berätta något om smakprofilen annat än att den var bra, och god...Har någon här smakat Charles Heidsieck Rosé (NV) och vill dela med sig av upplevelsen?
Vill minnas att jag inte blev så imponerad av den sist jag drack den. Lite väl mycket mousse någon bismak jag inte tyckte om. Minns som sagt inte exakt, men har själv gett den betyget 4 på Vivino.Har någon här smakat Charles Heidsieck Rosé (NV) och vill dela med sig av upplevelsen?
Också dålig på att anteckna, har nästan inga alls.Vill minnas att jag inte blev så imponerad av den sist jag drack den. Lite väl mycket mousse någon bismak jag inte tyckte om. Minns som sagt inte exakt, men har själv gett den betyget 4 på Vivino.
Taittinger kan jag rekommendera om du ej testat (betyg 4,4), mer rundhet och djup i smaken enligt mig. Jag var tyvärr dålig på att spara mina anteckningar om denna också så kan ej ge mer info än så.
Visa bifogad bild 142886
@Mrs. GOTBound tog vägen förbi vårt lokala Systembolag i förmiddags och fick tag på butikens sista buteljer av Labruyère Prologue Grand Cru, NV.