Senaste nytt

Champagnetråden

Rickard_O

Medlem
Kvällens champagne blir något mer spektakulär än en vanlig fredag då jag lovat @Mrs. GOTBound att plocka fram en av samlingens pjäser då ett antal variabler hamnat rätt.

Eftersom jag har svår beslutsångest [och att ångesten blir total av att brandskatta samlingen ;)] så känns det bättre om någon annan tar beslutet åt mig;
Rösta genom att klicka;
Winston Churchill -08: Gilla - Wow
Dom Pérignon -08: Gilla - Sad
Le Grande Annee -08: Gilla - Angry


Omröstningen stänger 17:30
Kul, om ni har den kall vid 20.30 så hinner jag fortfarande!

Skämtåsido, kul att jag har ett av dina tips från förra sommaren i kylen för ikväll faktiskt! :)
 

Taggen

Medlem
Ny bland favoriterna. Söt och lite halvtorr med inslag av… (ersätt … med valfri smakklyscha som ekfat etc.)

IMG_6541.jpeg
 

majer

Medlem
Kvällens champagne blir något mer spektakulär än en vanlig fredag då jag lovat @Mrs. GOTBound att plocka fram en av samlingens pjäser då ett antal variabler hamnat rätt.

Eftersom jag har svår beslutsångest [och att ångesten blir total av att brandskatta samlingen ;)] så känns det bättre om någon annan tar beslutet åt mig;
Rösta genom att klicka;
Winston Churchill -08: Gilla - Wow
Dom Pérignon -08: Gilla - Sad
Le Grande Annee -08: Gilla - Angry


Omröstningen stänger 17:30

Det verkar inte gå att göra någon differentierad like med Tapatalk;
Har provat alla tre, måste jag välja en så går min röst till Le Grand Annee, fantastisk på alla sätt!


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

GOTBound

Medlem
Kvällens champagne blir något mer spektakulär än en vanlig fredag då jag lovat @Mrs. GOTBound att plocka fram en av samlingens pjäser då ett antal variabler hamnat rätt.

Eftersom jag har svår beslutsångest [och att ångesten blir total av att brandskatta samlingen ;)] så känns det bättre om någon annan tar beslutet åt mig;
Rösta genom att klicka;
Winston Churchill -08: Gilla - Wow
Dom Pérignon -08: Gilla - Sad
Le Grande Annee -08: Gilla - Angry


Omröstningen stänger 17:30
Med en rösts marginal: Winston Churchill -08
 

Attachments

  • Skärmbild 2023-07-07 173021.png
    Skärmbild 2023-07-07 173021.png
    158,1 KB · Visningar: 70

Rickard_O

Medlem
Kvällens champagne när det vankades gäster ikväll, rätt så säker att @GOTBound gav denna ett bra betyg förra våren/sommaren och jag beställde en direkt för att dricka förra sommaren men som aldrig blev av.
Först va den lite för söt tyckte jag, men när den öppnade upp sig så blev den mycket trevlig!
Helt enkelt en bra sommarchampagne men skulle säga att det finns lika godare som är billigare :)
IMG_9863.jpeg
 
Toppen