Senaste nytt

Champagnetråden

Gårdagens... Den var riktigt bra!
Skärmavbild 2023-06-25 kl. 10.57.38.png
 

GOTBound

Medlem
Kvällens champagne blir något mer spektakulär än en vanlig fredag då jag lovat @Mrs. GOTBound att plocka fram en av samlingens pjäser då ett antal variabler hamnat rätt.

Eftersom jag har svår beslutsångest [och att ångesten blir total av att brandskatta samlingen ;)] så känns det bättre om någon annan tar beslutet åt mig;
Rösta genom att klicka;
Winston Churchill -08: Gilla - Wow
Dom Pérignon -08: Gilla - Sad
Le Grande Annee -08: Gilla - Angry


Omröstningen stänger 17:30
 

Per N

Medlem
Det kändes lite fel med både Sad och Angry för frågeställningen men visst, det är jobbigt att kasta tomflaskan efteråt.
 
Kvällens champagne blir något mer spektakulär än en vanlig fredag då jag lovat @Mrs. GOTBound att plocka fram en av samlingens pjäser då ett antal variabler hamnat rätt.

Eftersom jag har svår beslutsångest [och att ångesten blir total av att brandskatta samlingen ;)] så känns det bättre om någon annan tar beslutet åt mig;
Rösta genom att klicka;
Winston Churchill -08: Gilla - Wow
Dom Pérignon -08: Gilla - Sad
Le Grande Annee -08: Gilla - Angry


Omröstningen stänger 17:30
Röstade sad det är den enda jag inte testat. Har en som ligger men den sparar jag ett tag till... Därför hör jag gärna vad du tycker. Om det blir vinnaren. Låt Churchill ligga några år till, den var en besvikelse när jag testade för inte så länge sen. LGA=ren magi.
 
Toppen