Senaste nytt

Champagnetråden

Vad tyckte du?
Jag parade den med Palmér 2016 och La Chouette de Champillion.
Vincent vann med marginal, sannolikt mycket tack vare ekfatslagringen. Mogna toner av röda äpplen och balanserad syra läser jag i mina noteringar.

Jag håller med, den var över förväntan och kan rekommendera den starkt till det priset.

Roligt att du parade med Palmer 2016, köpte nämligen också en samtidigt :)

Det är ingen personlig favorit men det är inget fel på den, det är en kvalitetschampagne. Kanske lägger en beställning jag med, det är ett bra pris. Det var Marilyn Monroes favorit för den som gillar onödigt vetande. :D (Det ryktas att hon fyllde ett helt badkar med det och badade i den).
Låter som att det är värt pengen iaf då. Fortfarande inte hunnit prova Pommery på hemmaplan för er som läst mitt gnäll om Air France men borde inte vara sämre.

Visa bifogad bild 177437

Den här spammas på min facebook, något att ha eller bara något dom vill bli av med?
Tidigare i år hade de ett liknande erbjudande - 6 flaskor Charles Heidsieck plus glas för 2679 SEK om jag minns rätt. Ganska bra rabatt från vad en flaska kostar på bolaget även utan glasen inräknat. Slog till på två lådor, snabb och bra leverans och till min förvåning inte alls tokiga glas.

Tidigare i år hade de ett liknande erbjudande - 6 flaskor Charles Heidsieck plus glas för 2679 SEK om jag minns rätt. Ganska bra rabatt från vad en flaska kostar på bolaget även utan glasen inräknat. Slog till på två lådor, snabb och bra leverans och till min förvåning inte alls tokiga glas.
Glasen till Charles Heidsieck var både större och bättre än de som levereras tillsammans med Piper Heidsieck.
Jag har provat båda lådorna ;)

Det visste jag inte!

Försöker spara etiketter så gott vi kan så här kommer en bild också :)

IMG_3055.jpeg

Toppen