Karlssonskan
Medlem
Mm och än bättre om man är medlem i Viking oxå tror jag.Ganska bra priser måste jag säga.
Mm och än bättre om man är medlem i Viking oxå tror jag.Ganska bra priser måste jag säga.
Men tro inte att det slutade i den prisklassen när bokningen väl vart genomförd.Ganska bra priser måste jag säga.
Kan tænka mig det.Men tro inte att det slutade i den prisklassen när bokningen väl vart genomförd.![]()
Aj fan, de låter oroväckande! Tro du får tala med avsändaren ordentligt nästa gång så denna sköter sig med emballage. Även om lite Patina på flaskor kan ibland va lite fintJa idag var inte min dag heller. Fick just rapport hemifrån om en beställning där 3 av 3 flaskor fin champagne Krug1996 kom fram i totalt trasiga lådor och någon flaska hade revor i folien vid korken. Trist men sånt som händer! Är på resande fot så jag får hoppas att innehållet är bra när man en gång ska dricka dom![]()
Sen är det nån som vet om och i sådana fall hur man kan få tag på en Cristal 2008 via systembolaget?
Yes, nysläpp idag i BS.Enligt min källa släpps Cristal 08 den 6 mars till priset 1995kr. 2000 flaskor blir Systembolaget tilldelade och dessa lär gå åt fort.
Där var de 1200 flaskorna slut. Enligt kundtjänst ska de tagit slut redan efter en minut, bara att hålla tummarna på att min beställning gick igenom. På hemsidan står det fortfarande att det finns tillgänglighet, vilket det enligt kundtjänst inte gör!Cristal 2008 går att beställa via det statliga monopolet just nu för de som är intresserade, flaskorna lär gå åt fort!