Absolut inte...!Ingen Champagnevisp?![]()
Champagne och jordgubbar är ingen dålig kombo - speciellt ihop med en vacker kvinna.Paul Bara Champagne. Mycket trevlig, fruktig, len med viss eftersmak av röd blodgrapefrukt. Tack för tipset @MTheC om Franska Vinlistan. Gött med fri leverans hem. Idag provar vi i sambons Orrefors Silviaglas.
![]()
Är glasen bra?Testade även ytterligare ett av köpen från franska Vinlistan, Pascal Doquet Horizon Blanc de Blancs. Väldigt bra, har bara testat hans hans vintage cuvéer tidigare men kul att instegschampagnen håller så bra klass.
Visa bifogad bild 110873
Gillar de väldigt mycket, Essi Avellan rekommenderar just Lehmann Grand Champagne och jag gillar kupan då dofterna kommer fram fint.Är glasen bra?
Jag slår också ett slag för dessa glas.Gillar de väldigt mycket, Essi Avellan rekommenderar just Lehmann Grand Champagne och jag gillar kupan då dofterna kommer fram fint.
Pluspoäng för macademia![]()
Laforge Testa - grymt bra! Tror att det var någon som tipsade om denna champagne. Beställde två flaskor på systemet och det lär definitivt bli fler.
Drack en för några veckor sedan. Inte imponerad alls. Fick stå halvfull över natten i kylen för att se om det öppnade sig men icke sa nicke.![]()
Laforge Testa - grymt bra! Tror att det var någon som tipsade om denna champagne. Beställde två flaskor på systemet och det lär definitivt bli fler.