Senaste nytt

Champagnetråden

Dag 11 i December gav Marc Hebrart, blend av Pinot (70%) och Chardonnay (30%).
JT9pQfl.jpg

Gårdagens från Giraud var mycket trevlig, kommer sannolikt inte hinna dricka dagens champagne förrän efter jul (resten av kalendern kommer öppnas på distans med digital julkalender via adventmyfriend.com - stay tuned för kommande reserapport för vinterresan som inleds ikväll). Kan faktiskt inte minnas när jag senast drack Deutz Rosé så blir kul att testa den när man är åter hemma.

mr9GojQ.jpg

Gårdagens från Giraud var mycket trevlig, kommer sannolikt inte hinna dricka dagens champagne förrän efter jul (resten av kalendern kommer öppnas på distans med digital julkalender via adventmyfriend.com - stay tuned för kommande reserapport för vinterresan som inleds ikväll). Kan faktiskt inte minnas när jag senast drack Deutz Rosé så blir kul att testa den när man är åter hemma.

Visa bifogad bild 101442

OT, smart med adventmyfriend.com! Undra hur min snart 9-åriga son skulle reagerat om chokladkalandern skulle öppnas digital när vi åker på vår vinterresa som inleds på onsdag. Just chokladkalandern är nog det som han kommer packa ner först av allt.
Trevlig resa och jag ser fram din reserapport!

EK

Toppen