agehall
Medlem
Jag fyllde 50 för knappt en månad sedan och födelsedagen firades självklart in med Champagne vid midnatt.
Min inbjudan måste ha kommit bort i posten så vi får väl ta en om-fest...
Jag fyllde 50 för knappt en månad sedan och födelsedagen firades självklart in med Champagne vid midnatt.
Min inbjudan måste ha kommit bort i posten så vi får väl ta en om-fest...![]()
Skulle inte tro det va, mjölk som gäller där. För övrigt så finns det möjligtvis inget som inte passar till champagne men mycket som andra drycker passar bättre till. Kaffe och champagne? Skulle inte tro det...Till palt,någon?
Ett tillfälle till ytterligare ett kalas är inte att förakta och självklart skickas nästa inbjudan med rekommenderat brev...Min inbjudan måste ha kommit bort i posten så vi får väl ta en om-fest...![]()
K
Kan vara så att du inte fått den tillräcligt kall. 4-5 grader är en bra temp. Men det är ju oftast en hel del syra, så om det inte passar ens smaklökar blir det ju fel. Man kan ju ta i och satsa på gamla flaskor men då blir det dyrt ;-)
Länge sen du pluggade eller? Det finns inga omfester, bara omtentor![]()
Ett tillfälle till ytterligare ett kalas är inte att förakta och självklart skickas nästa inbjudan med rekommenderat brev...![]()
Inser att jag dricker alldeles för lite champagne.
Eller sova längre...Och om man tycker champagne till frukost är lite för tidigt kan man ju alltid ta en mimosa