Senaste nytt

CES 2020 - Vi som åker dit och hur vi gör det!

Enligt United.com så är UA432 i tid
Screenshot_20200111-152449.jpg

Undra var fr24 fått uppgiften ifrån...

Tack för en utmärkt rapport! Kul att få en presentation av diverse trendiga produkter.
I tidernas begynnelse, 1979, bodde jag på då världens största hotell, Las Vegas Hilton. Dett var med 3000 rum, antar att hotellet inte finns kvar, kanske som ett annex?...

Måste varit episkt att vara med på den tiden!

LV Hilton heter numer Westgate Las Vegas Resort, jag bodde där några gånger när det var Hilton LAS Vegas under andra halvan av 00-talet när jag arbetade mer hands inom produktutveckling, bra läge med monorail till Convention centre, hotellet hade ngn märklig resident Star Trek utställning minns jag.

Hotellets health club och ”spa” som Hilton Gold och uppåt fick access till var ypperlig. Jag minns även att frukosten var bra med alkohol tillgänglig på helgerna i buffén...

/slut OT.

EK

Personalen i loungen pratade med Operations som sa att UA432 går på planerad tid. Han litade inte på FR24 appen när jag visade honom den.

Det var förståndigt av personalen i detta fall. Ni landade 12:47 (enligt FR24) så kanske blandade appen ihop ankomst med avgång?

Har set en del konstigheter på USA-flyg där FR24 visat helt uppåt väggarna konstig information. Ofta relaterad till att tidszonerna verkar ha försvunnit men ibland helt till synes slumpmässig info. Någonstans måste den ju komma ifrån.

Men med tanke på hur bra united-appen är så skulle jag nog lita på den mer än på FR24.

Hoppas du får en trevlig resa hem.

Det var förståndigt av personalen i detta fall. Ni landade 12:47 (enligt FR24) så kanske blandade appen ihop ankomst med avgång?

Har set en del konstigheter på USA-flyg där FR24 visat helt uppåt väggarna konstig information. Ofta relaterad till att tidszonerna verkar ha försvunnit men ibland helt till synes slumpmässig info. Någonstans måste den ju komma ifrån.

Men med tanke på hur bra united-appen är så skulle jag nog lita på den mer än på FR24.

Hoppas du får en trevlig resa hem.
Ska maila FR24 gänget och fråga!

Toppen