Ingen bra gate att fotografera från...Visa bifogad bild 103879 N36272 betjänar idag UA432.
UA432 =>prel avgång 12.48 istället för 07:15...
Tack för en utmärkt rapport! Kul att få en presentation av diverse trendiga produkter.snabbt förklara ungefär hur stort hotellet är (MGM Grand i det här fallet).
Tack för en utmärkt rapport! Kul att få en presentation av diverse trendiga produkter.
I tidernas begynnelse, 1979, bodde jag på då världens största hotell, Las Vegas Hilton. Dett var med 3000 rum, antar att hotellet inte finns kvar, kanske som ett annex?...
Jag tror inte plusgrade följer med. Var väl någon här som råkade ut för samma i somras vill jag minnas. Kommer inte ihåg vem...
Edit: Var det inte @Big Birger
Personalen i loungen pratade med Operations som sa att UA432 går på planerad tid. Han litade inte på FR24 appen när jag visade honom den.![]()
Ska maila FR24 gänget och fråga!Det var förståndigt av personalen i detta fall. Ni landade 12:47 (enligt FR24) så kanske blandade appen ihop ankomst med avgång?
Har set en del konstigheter på USA-flyg där FR24 visat helt uppåt väggarna konstig information. Ofta relaterad till att tidszonerna verkar ha försvunnit men ibland helt till synes slumpmässig info. Någonstans måste den ju komma ifrån.
Men med tanke på hur bra united-appen är så skulle jag nog lita på den mer än på FR24.
Hoppas du får en trevlig resa hem.