Senaste nytt

CES 2019 - Vi som åker dit och hur vi gör det!

Eeeh... Det var inte riktigt vad jag hade planerat men... flygbiljetter är bokade ;-D
(ARN-LAX-ARN) SAS C och Plus.

Jag är fortfarande i valet och kvalet om jag faktiskt ska åka, men nu är jag iaf ett steg närmare...
Återstår att se om jobbet kan släppa mig dom dagarna.
Hoppas på det bästa.

Hade isf varit roligt om vi blev några stycken :)
Kul!
Lutar åt att jag bokar samma rutt då den verkar ge bra utdelning till baspoäng-kassan.

Då är det spikat att jag åker 2019.
Får med mig en kompis också.

Däremot blir det bara SAS dom får äran att flyga på över den här gången.

Återkommer med mer detaljer...

Då är det spikat att jag åker 2019.
Får med mig en kompis också.

Däremot blir det bara SAS dom får äran att flyga på över den här gången.

Återkommer med mer detaljer...
Kul!

Kom ihåg att idag är sista dagen för complimentary registration för internationella gäster.
Imorgon kostar det 100 USD fram till 17 december och efter det kostar det 300 USD.

Oj!
Det hade jag ingen aning om. Tack för upplysningen!!

Skynda dig att fylla i och skicka i. Ansökan kommer hamna i pending och du kan maila in och hoppas att Deborah snappar upp ansökan fort så ni hinner (hon har varit väldigt hjälpsam med mina frågor). Eftersom dom ligger efter i tidszonen så hinner det ju gå några extra timmar den 17e oktober för er del att registrera. Ring in några timmar efter registreringen och se att dom mottagit den.

Jag kommer tyvärr inte ha tid att bjuda in och administrera ansökningar i år.

Registration assistance

Trouble signing in? Contact:
703-907-7605
customerservice@CTA.tech

Other registration questions? Contact:
866-233-7968
CESreg@CTA.tech

Inträdet till CES är nu löst för min del. Nu väntar vi bara på "approval" för mitt resesällskap så är saken biff.
Vi kommer dock ganska sent den 10/1 och får därmed bara en heldag på mässan.
Hur länge stannar du i stan @Brandten?

Vi kommer köra från LAX på torsdag eftermiddag och bor första natten vid LAS.

Dom två efterföljande nätterna blir det Waldorf Astoria och Tropicana, vilket blir betydligt billigare då CES slutar på fredagen.

Sen kör vi vidare, upp genom Death valley, stannar en natt i Sacramento och fortsätter sen till San Francisco där vi stannar en natt innan vi åker hem.

Det blir sex extremt hektiska dagar där mycket ska hinna ses :D

Toppen