Senaste nytt

CES 2018 - Vi som åker dit och hur vi gör det.

DÄR kom mitt registreringsbevis.

Ska kolla flyg och hotell när jag kommer hem igen. Kan se ut som att det blir award till någon "familjevänlig" destination (Karibien?) och att jag kör en betalbiljett t/r LAS då jag hade lite svårt att få till en semesteransökan där hemma just då.

Tänkte bara tipsa om att det finns plats Stockholm - Los Angeles i SAS Plus 9 - 12,13/1-2018 för ynka 48000 poäng och 348kr i skatt. Därifrån kan man ju ta valfritt billigt hopp över till Las Vegas!

Tänkte bara tipsa om att det finns plats Stockholm - Los Angeles i SAS Plus 9 - 12,13/1-2018 för ynka 48000 poäng och 348kr i skatt. Därifrån kan man ju ta valfritt billigt hopp över till Las Vegas!

Jisses. Jag pröjade 14 för samma biljett, men med Virgin t/r LAX-LAS. Men då får jag iofs en laddning poäng tillbaka :). När jag sökte bonusbiljetter innan bokningen (gjordes i augusti) fanns inga tillgängliga bonusplatser den 9 eller 13/1.

Fanns även i C till ORD för 48000 poäng ch 348kr 10-13/1. Jag sitter och kollar connections för att se vilken flygplats det är bäst att ta sig till i steg 1. Det blir INTE!! EWR iallafall.

Så... då har vi bara en vecka kvar...

Vilka är vi nu från forumet som åker?
Tänkte om vi skulle försöka styra upp någon sorts... "kvällsaktivitet" någon kväll :)

Toppen