Senaste nytt

CES 2017 i Las Vegas - Skall du dit?

Absolut! Något speciellt du vill se? Lär finnas en hel del på sociala medier under #ces2017 också.

Inget speciellt jag vill se, utan mer att få bilder av vad ni finner intressant! Kanske dyker upp något kul som försvinner i mängden då vissa presentationer har en förmåga att ta väldigt mycket rampljus pga bra marknadsföring!

Lite sent påkommet för i år, men inför nästa år... Finns det någon vänlig skäl som har möjlighet och lust att fixa in en väldigt tacksam forummedlem, tillika prylnörd på "gästlistan"? Dvs kan ordna en biljett via sitt företag. Ni slipper mig resten av trippen så klart (om ni vill hehe...)

Lite sent påkommet för i år, men inför nästa år... Finns det någon vänlig skäl som har möjlighet och lust att fixa in en väldigt tacksam forummedlem, tillika prylnörd på "gästlistan"? Dvs kan ordna en biljett via sitt företag. Ni slipper mig resten av trippen så klart (om ni vill hehe...)
Kan absolut fixa till CES 2018!
Ska jag försöka fixa för i år också? Om du hinner fixa ESTA dvs...

Kan absolut fixa till CES 2018!
Ska jag försöka fixa för i år också? Om du hinner fixa ESTA dvs...

Vilken klippa du är!!!
Jättegärna till 2018!
Hade gärna åkt i år också, men behöver hålla hårt i degen inför en resa till Chicago om ett par veckor och poängen inför nästa First-resa.

Men som sagt... mycket tacksam för att bli hjälpt in till nästa år.

Toppen