Brandten
Medlem
Absolut! Något speciellt du vill se? Lär finnas en hel del på sociala medier under #ces2017 också.Ni som skall dit, fixar ni foton i tråden till oss som missar detta?![]()
Absolut! Något speciellt du vill se? Lär finnas en hel del på sociala medier under #ces2017 också.Ni som skall dit, fixar ni foton i tråden till oss som missar detta?![]()
Absolut! Något speciellt du vill se? Lär finnas en hel del på sociala medier under #ces2017 också.
Du får gärna kasta ett extra öga på hur utvecklingen av värmekameror för konsument ser ut, speciellt som tillbehör till mobiler!Absolut! Något speciellt du vill se? Lär finnas en hel del på sociala medier under #ces2017 också.
Faktum är att jag SKA det. Undersöker detta (och mycket annat) för kunds räkning.Du får gärna kasta ett extra öga på hur utvecklingen av värmekameror för konsument ser ut, speciellt som tillbehör till mobiler!
Bra jobb! PM om ni behöver flerFaktum är att jag SKA det. Undersöker detta (och mycket annat) för kunds räkning.
Eftersom du frågade så slänger jag in ett par förslag tillFaktum är att jag SKA det. Undersöker detta (och mycket annat) för kunds räkning.
Kan absolut fixa till CES 2018!Lite sent påkommet för i år, men inför nästa år... Finns det någon vänlig skäl som har möjlighet och lust att fixa in en väldigt tacksam forummedlem, tillika prylnörd på "gästlistan"? Dvs kan ordna en biljett via sitt företag. Ni slipper mig resten av trippen så klart (om ni vill hehe...)
Kan absolut fixa till CES 2018!
Ska jag försöka fixa för i år också? Om du hinner fixa ESTA dvs...