Diamond-in-the-ruff
Medlem
Senast jag var där tyckte jag maten var jämförelsevis betydligt bättre. Bättre rödvinsutbud också.Hur står den sig gentemot Star Alliance-loungerna på HKG?
Senast jag var där tyckte jag maten var jämförelsevis betydligt bättre. Bättre rödvinsutbud också.Hur står den sig gentemot Star Alliance-loungerna på HKG?
Jag tycker den är att föredra, de stora uppsidorna är en mycket välsorterad bar med trevliga bartenders och schysst mat. Är åter på måndag och kommer då köra lite loungehopping eftersom det finnes tid att fördriiiiivaHur står den sig gentemot Star Alliance-loungerna på HKG?
Fint, vi glæder os! Hvad er adgangskravene (udover Platinum Card); kan man f.eks. købe sig ind? Ogsaa vigtigt: er der fadøl?Jag tycker den är att föredra, de stora uppsidorna är en mycket välsorterad bar med trevliga bartenders och schysst mat. Är åter på måndag och kommer då köra lite loungehopping eftersom det finnes tid att fördriiiiiva
Kanske ska köra en liten loungerapport....
Jag tycker den är att föredra, de stora uppsidorna är en mycket välsorterad bar med trevliga bartenders och schysst mat. Är åter på måndag och kommer då köra lite loungehopping eftersom det finnes tid att fördriiiiiva
Det ska duJag tycker den är att föredra, de stora uppsidorna är en mycket välsorterad bar med trevliga bartenders och schysst mat. Är åter på måndag och kommer då köra lite loungehopping eftersom det finnes tid att fördriiiiiva
Har vägarna förbi om några veckor, har gått ifrån vanan att flyga med Singapore den här gången då Cathay hade ett bra pris från Köpenhamn. Har läst mycket gott om nyrenoverade The Pier, men har ju också ett Plåtinum kort. Någon som har erfarenhet av båda?
Toppen tack for tipset. Bunkra vid kajplatsen blir det.Centurion loungen är helt ok, men tycker att the pier är en av de bästa loungerna som finns just nu. Hade spenderat majoriteten av tiden där.