henrik l
Medlem
Väcker liv i tråden efter att mina 4 ben FRA-HKG-AKL-HKG-AMS är avklarade. Har som sagt ca 15-20 ben i WT+, så lite jämförelser. Maten, har inte tänkt på det men den kommer som sagts här från CW, men när jag tänker på det är uppläggningen lite elegantare hos BA, så där vinner BA. Däremot tycker jag att CX är bättre när det gäller stolen, eftersom denna går att luta något mer jämfört med WT+ hos BA, vilket gör att det går att sova lite bättre. Nersidan är ju om man ska ut och stolen framför är nedfälld till max. Så allt annat lika, skulle jag välja eco+ hos CX, framför WT+ hos BA. Men skillnaden är inte så stor att jag kommer att överge BA på mina framtida HKG-resor.
En annan mycket intressant detalj var "recognition" som Emerald (BAEC-Gold), synnerhet på sträckorna HKG-AKL-HKG. Vid båda tillfällen var det två i personalen som var framme och hälsade mig välkommen och på sträckan AKL-HKG bars min lunch ut separat och jag blev serverad först.
En annan mycket intressant detalj var "recognition" som Emerald (BAEC-Gold), synnerhet på sträckorna HKG-AKL-HKG. Vid båda tillfällen var det två i personalen som var framme och hälsade mig välkommen och på sträckan AKL-HKG bars min lunch ut separat och jag blev serverad först.