Senaste nytt

Cash Upgrade (fastpris vid check in) tråden

Tycker det är en sjysst deal måste jag säga.
Beror ju på hur man resonerar. Om man redan sitter i Business på SQ så är det en rätt bra produkt. Och lägger man de 6000 extra ovanpå en hotellnatt plus middag så får man ganska mycket mer än vad man får i ett bås 30k fot upp i luften.

Beror ju på hur man resonerar. Om man redan sitter i Business på SQ så är det en rätt bra produkt. Och lägger man de 6000 extra ovanpå en hotellnatt plus middag så får man ganska mycket mer än vad man får i ett bås 30k fot upp i luften.
Sant, jag satte det mer i förhållande till övriga bolag, rutter och kostnader för cabin upgrade. 6000 för 10.5h känns då som en bra deal, tycker jag iaf.

SFO-IST 999 USD Economy till Business Class på Turkish Airlines. Det fanns en skylt vid disken. Lite saftigt pris för att vara Turkish, men å andra sidan en ganska hyfsad deal då flygningen är 13 timmar lång.

Plusgradebud pa Malaysia Airlines fran economy till business pa 696 RM for tva personer. Kuala Lumpur till Kota Kinabalu med nya A350.

Gick igenom sa nu ar vi incheckade och sitter i de nya forsta klass stolarna.

Skall tilläggas att jag fick Avios och TP enligt bokad klass, alltså economy. Totalt hela 10 TP och 509 Avios.

Tror vi går ifrån trådens ämne nu eftersom denna inte handlar om budgivningar.
Om du har kvar kvitto samt boardingkort, skanna dessa och skicka till ec.documents@ba.com och be om ändring till Business för TP och Avios. Jag har samma sak med BA/Comair i Sydafrika jag skall göra.
Enligt Malaysia Airlines får man poäng för ursprungsbokning:
No, miles will be only accrued for the original travel class.
(Källa: FAQ )

Toppen