Ystad
Medlem
Här är lite bilder från igår morse:
Atelier:
Apartment:
Här är lite bilder från igår morse:
Får du i dig 5 fat öl med Carlsberg i loungen lär du komma med i Guiness rekordbok, men bli nekad att gå ombord planetVäntar spännande på någons review. 5 fat öl kan vara intresant för en Carlsberg älskare som mig
Då borde man komma in med PP om de är gamla Aviator...
Ha, ha, ha... Ja på den tiden jag var lite inblandad i hanteringen av ölfat var de på 30 liter så det gäller nog att de har öppet dygnet runt om man ska kunna klämma i sig 150 liter vid ett besök... Sen får de inte ha tidsbegränsade besök för då spricker det ändå...Får du i dig 5 fat öl med Carlsberg i loungen lär du komma med i Guiness rekordbok, men bli nekad att gå ombord planet![]()
Så är det ju - och det förekommer också. Men samtidigt blir det inte lika roligt för oss andra i loungen när vissa tycker att bli dyngfull för 155 dkr är en viktig del av en resa...Det betyder vel at enhver for 155 DKK kan gaa ind og drikke sig i hegnet...
Palmen skojade om en särskrivning. 5 fat öl eller 5 fatöl.Det er ikke max. 5 fadøl, men 5 slags fadøl. Øllet er ad libitum. Det er jo ikke noget systembolag...
carlsberggroup.com/newsroom/aviator-and-carlsberg-will-democratize-the-lounge-concept-with-a-new-lounge-at-copenhagen-airport-based-on-the-concept-beer-love-and-hoppiness/...hmmm...:democratizing the lounge experience...??? Det betyder vel at enhver for 155 DKK kan gaa ind og drikke sig i hegnet...
Det forstod jeg godt. Mit indlæg kom alt for sent (har haft problemer i dagevis med at føre links ind !?) og vedrører nedenstaaende der mener at man kun kan drikke 5 øl:Palmen skojade om en särskrivning. 5 fat öl eller 5 fatöl.
Som man siger på dansk: 5 fadøl? Det er jo hverken revl eller krat!.....155,- for at komme ind, men så kan man drikke 5 fadøl. Det er da en ok deal..