C-17 Globemaster i Qatar Airways livery
AABack2ARN Medlem 30 Mars 2015 #2 Läckert, men visar med all uppenbar tydlighet att det kommersiella flygbolaget Qatar och staten Qatar är ganska närstående
Läckert, men visar med all uppenbar tydlighet att det kommersiella flygbolaget Qatar och staten Qatar är ganska närstående
A Alf Medlem 30 Mars 2015 #4 Så ser det ut om man kliver in i den. Detta är inte Qatars utan US Airforce C17. Bilden har jag tagit på flygutställning i Dubai 2007. Last edited by a moderator: 26 Maj 2015
Så ser det ut om man kliver in i den. Detta är inte Qatars utan US Airforce C17. Bilden har jag tagit på flygutställning i Dubai 2007.
Dr. Miles Expert 30 Mars 2015 #5 Alf skrev: Så ser det ut om man kliver in i den. Detta är in Qatars utan US Airfirce C17. Bilden har jag tagit på flygutställning i Dubai 2007. Klicka för att utvidga... Det ser lite modernare ut än An-124 som jag har varit ombord. Det var isoleringsmaterial överallt...
Alf skrev: Så ser det ut om man kliver in i den. Detta är in Qatars utan US Airfirce C17. Bilden har jag tagit på flygutställning i Dubai 2007. Klicka för att utvidga... Det ser lite modernare ut än An-124 som jag har varit ombord. Det var isoleringsmaterial överallt...
FFS Medlem 30 Mars 2015 #7 Homer skrev: Kostnadseffektivt sätt att försflytta stridsvagnar? Klicka för att utvidga... Jämfört med att köra dem tvärs över klotet så tror jag det
Homer skrev: Kostnadseffektivt sätt att försflytta stridsvagnar? Klicka för att utvidga... Jämfört med att köra dem tvärs över klotet så tror jag det
Homer Medlem 30 Mars 2015 #8 FFS skrev: Jämfört med att köra dem tvärs över klotet så tror jag det Klicka för att utvidga... En C-17 Globemaster kan bara ta en 1 M1A2 (C-5 Galaxy tydligen 2) så det är nog från närmnaste hamn snarare än tvärs över klotet.
FFS skrev: Jämfört med att köra dem tvärs över klotet så tror jag det Klicka för att utvidga... En C-17 Globemaster kan bara ta en 1 M1A2 (C-5 Galaxy tydligen 2) så det är nog från närmnaste hamn snarare än tvärs över klotet.