Senaste nytt

BusinessClass.se på Farnborough International Airshow – 14-15 Juli 2012

BusinessClass.se på Farnborough 2012

• Total voters
    35
Status
Stängd för vidare inlägg.
Det är ju ett gyllene tillfälle för alla att testa BA Club Europe. Tänk vilken fest vi kommer ha i loungen! Heathrow ligger bra till ut mot Farnborough också. Har varit på denna show och det är inga dåliga grejer. Men, dock är Air Tattoo bättre och går av stapeln samma månad.
Air Tattoo är en ren Air Show för allmänheten. Planen på Farnbourough brukar inte köra lika tuffa program. Har besökt båda.

RIAT går av staplen 7-8 juli. Kan vara värt att avvakta tills båda showerna publicerar sina line-ups. BA's 2500 biljetter har 29 dagars förköp så det är ingen panik.

Jag är också intresserad. Helg, flera månaders framförhållning och Sveriges samlade routing-expertis, perfekt!

Priset får vi aldrig ner. Det går att boka minst 9 till det priset via BA.com. Concorde Room kan vi glömma. Dom är hårda på att Endast F Pax, Premier Cards, CR Cards kommer in för att hålla det exklusivt. Dock kan vi försöka med Galleries First (Guld Loungen). EBG kommer häpna redan där ;)

Jag ska höra med mina kontakter, dock först efter jul. Vi vill inte åka på 15 flighten, afternoon tea... Antingen lunchplanet eller 18.50 som är på en 767.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen