Senaste nytt

BusinessClass.se - Lyxresesajt!!!

Ja, då får man väl passa på att gratulera Björnström i efterskott och BC i förskott och samtidigt passa på att tacka här för alla bra tips jag har fått. Jag bokade min första 2-4-1 i förrgår, i vinter blir det en månad i Asien för mig och min sambo till en mycket billig penning, tack alla BC:are :)

Tack alla! Jag fyller år idag, DN missade en "3"a i datumet :)

Det blev en oväntat stor grej, förväntade mig en liten ruta i hörnet.
Hursomhelst en milstolpe att passera, om livet utvecklas lika bra som det gjort senaste 2-3 åren kommer "fortysomething" bli fantastiskt!

Alltid kul att BC får mer exposure. Däremot så måste jag höja på ögonbrynnet mig till den beteckningen DN ger BC som "lysresesajt".

Det är ju inte så att BC är fullt av lillfingerviftande knösar (det är nog bara jag) som lever något lyxreseliv. Det är ju snarare så att detta forumet ger kraften till den genomsnittlige konsumenten att få tillgång till en värld som gemene man uppfattar som att vara endast för de väldigt rika!

PS. Förövrigt, är det någon annan än mig som reagerar lite med olust att en svensk dagstidning använder ordet "sajt"? Jag vet... grammar nazi.

All reklam.........
Och i DN - Det har du gjort bra !

Men är det bara jag som trots allt retar mig på hur viss vinkling sker i framför allt ingressen ?

Toppen