rob74 skrev:Hälsningar från UME.Ska till Göteborg via Arlanda och Kastrup idag. Min lunch kom in sent så jag bokade flygtaxin tajt inpå avgång och fick kasta i mig maten. I taxin kommer meddelandet om att flyget är 40 min sent. Väl på flygplatsen kommer nästa om att det är ytterligare 30 min sent, så dryga timmen nu. Går bra för Air Nostrum... Tydligen deras första till UME. Mañana mañana...Klicka för att utvidga...
HahahahahAnfield skrev:Finns det lounge i Ängelholm ?Klicka för att utvidga...
Anfield skrev:På onsdag ska man äntligen få besöka den underbara SAS loungen på terminal 4, en av livets höjdpunkter ......... NOT....Finns det lounge i Ängelholm ?Klicka för att utvidga...
Jag kom precis till HAM senator loungen, väntar på de tre övriga medresenärerna. Inga Winerkorvar i loungen idag.JensE skrev:Är i Senator loungen Hamburg och väntar på resten gänget.Klicka för att utvidga...
011430121 skrev:Jag kom precis till HAM senator loungen, väntar på de tre övriga medresenärerna. Inga Winerkorvar i loungen idag.Klicka för att utvidga...
Jag har varit där på fredagar många gånger och maten varierar. Ibland fanns det korv ibland inte.Fredrik Jeanson skrev:Inga korvar, varken wiener eller currywurst?? Vad är detta?? Hade hoppats på att du skulle komma med positiva besked inför min HAM-tripp på fredag.Klicka för att utvidga...
Dr. Miles skrev:Jag har varit där på fredagar många gånger och maten varierar. Ibland fanns det korv ibland inte.Klicka för att utvidga...