Mht. WiFi i lufthavne har jeg ofte dårlige erfaringer. Derfor har jeg altid en "dongle" (med sim card) med, så jeg har mit eget internet. Alternativt, bruger jeg "tethering" fra min mobil's data-forbindelse. Tredie alternativ er loungen's wifi. Det sidste alternativ er lufthavnens almindelige WiFi der ofte er ubrugeligt. Derudover er der måske hotspot og bluetooth muligher?mha321 skrev:...Stämmer utmärkt i loungen på EWR. Inga sittplatser, och icke-fungerande wifi - känns ju nästan som man är i CPH Gold-loungen i rusningstid!Klicka för att utvidga...
Jag sitter i andra loungestolen vid fönstret!Fredrik Jeanson skrev:Eftermiddagsfika i SAS Guld ARN innan CPH och HAM. Hoppas på varmkorv i CPHKlicka för att utvidga...
JohnnyWilde skrev:Jag sitter i andra loungestolen vid fönstret!Klicka för att utvidga...
Var sitter du?Jonas Larsson skrev:SAS Guld ARN. På väg till Manchester för min första C med Etihad☺ Dottern hänger på! Trevlig helg alla!Klicka för att utvidga...
Business class at it's best!rob74 skrev:Kul att ses,@JohnnyWilde!Klicka för att utvidga...
Gjorde just en störtskön priority at your convenience när jag kapade hela kön och gick förbi trots vissa protester.rob74 skrev:Kul att ses,@JohnnyWilde!Klicka för att utvidga...
Den hade jag velat se! //emoji.tapatalk-cdn.com/emoji3.pngJohnnyWilde skrev:Gjorde just en störtskön priority at your convenience när jag kapade hela kön och gick förbi trots vissa protester.Gatecrew sket fullständigt i vilket!Klicka för att utvidga...
Visst, jag har alltid alternativ om det behövs. Jag har SIM-kort i laptopen, så det blev till att bränna av återstående datakvot.pep skrev:Mht. WiFi i lufthavne har jeg ofte dårlige erfaringer. Derfor har jeg altid en "dongle" (med sim card) med, så jeg har mit eget internet. Alternativt, bruger jeg "tethering" fra min mobil's data-forbindelse. Tredie alternativ er loungen's wifi. Det sidste alternativ er lufthavnens almindelige WiFi der ofte er ubrugeligt. Derudover er der måske hotspot og bluetooth muligher?Klicka för att utvidga...