agehall skrev:Det är ännu trevligare på andra sidan kan jag säga. SAS-loungen blir överfull men SEN-loungen är ganska lugn och behaglig. Dessutom har den mycket bättre mat.Klicka för att utvidga...
Fåe ju bli till att prova SEN-loungen nästa gång.
agehall skrev:Det är ännu trevligare på andra sidan kan jag säga. SAS-loungen blir överfull men SEN-loungen är ganska lugn och behaglig. Dessutom har den mycket bättre mat.Klicka för att utvidga...
Patrick skrev:Ska gå och handla presenter och droppade in på Air Canada loungen. Nästan helt tom men rätt schysst lounge! Verkar även vara god mat.Klicka för att utvidga...
Vaniljvodka skrev:Lufthansa Senator Lounge på EWR. Sliders, ale på fat, en massa annan grym mat som SAS-loungen aldrig är i närheten av. Misstänker att den sistnämnda kommer vara rätt tom på folk från och med nu...Edit: Ha! Och där såg jag Telelinas inlägg.Klicka för att utvidga...
telelina skrev:Ping @Jacoboch @Martin Björnströmdet behövs en ny penna till gästboken.Klicka för att utvidga...
Martin Björnström skrev:Tack för tipset - ska se om vi inte kan göra en bättre lösning med pennor så att dom verkligen sitter fastKlicka för att utvidga...
fcx skrev:De gamla Ballograf-bankpennorna vore ju en snygg retro-lösningKlicka för att utvidga...