011430121 skrev:Om Du kommer att bo på Radisson be dem släppa upp några rum till den 24 maj!!Trevlig resa!Klicka för att utvidga...
David, jeg kommer SYD Fredag med SQ, videre med NZ (I-class). Jeg har 4 timer kvar. Kan jeg vælge Krisflyer eller er jeg henvist til Koru? Så vidt jeg ved har alle NZ travellers (inc. economy) adgang til Koru lounge hvis de er i transit med NZ? Videre, i AKL har jeg 13 timers venten før jeg skal videre med NZ til Nadi (stadig I-class). Giver de hotel eller må man holde sig til fest i loungen...? Råd søgesDavid skrev:....morgon börjar hemresan och då får jag se ifall jag blir insläppt i SQ Firstloungen på SYD trots biljett med CA (som *A.com säger) eller om jag (mer troligt) får nöja mig med NZ Koru club vilken också håller hög standard.Klicka för att utvidga...
Mange, mange tak.David skrev:...skulle bli förvånad ifall det gäller alla inkl economy (utan guldkort).....Klicka för att utvidga...
pep skrev:David, jeg kommer SYD Fredag med SQ, videre med NZ (I-class). Jeg har 4 timer kvar. Kan jeg vælge Krisflyer eller er jeg henvist til Koru? Så vidt jeg ved har alle NZ travellers (inc. economy) adgang til Koru lounge hvis de er i transit med NZ? Videre, i AKL har jeg 13 timers venten før jeg skal videre med NZ til Nadi (stadig I-class). Giver de hotel eller må man holde sig til fest i loungen...? Råd søgesKlicka för att utvidga...