You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser.
Businessclass.se loungen 2026
Frukost i Pearl lounge ARN T2. Jag tror att kaffemaskinen är rätt ny. Inte kunnat avnjuta cappuccino här förr vad jag minns.
God förmiddag från Stavanger. Skulle haft en hel dag här med
@xmit egentligen, men Finnair ställde in returflyget och bokade om oss med vändande flyg.
@doc: Bokade de om er på er begäran? Vore lite märkligt om Finnair kunde bestämma att ni inte behövde besöka Stavanger trots allt...