Snabbt stopp i Salon lounge på CDG, detta är ju nästan i paritet med Crown 25 på AMS, helt belamrat med människor så finns knappt sittplatser.
Enda som gör den bättre är att det är lite luftigare i takhöjd och att det finns champagne, men det hjälper ju inte mycket när det inte finns några sittplatser.
Hälsningar från the Aviator Gallery på Stuttgart Airport. Sist jag var här på STR för några år sen (då som star alliance gold, EBG) fanns ingen lounge, då lufthansa endast erbjöd en pop up lounge för Senatorer. HON fick access till denna (och enda) 3e parts-lounge. Nu är det dock dags för R som i Revansch!
Aviator Gellery är en liten intim historia med utsikt över plattan och trevlig aviaton-historik på väggarna. Trevligt att SAS spottat upp sig och erbjuder Lounge-access här (och på andra ställen med 3e parts-lounger).
Hälsningar från min nya "hemma lounge " MUC SEN som börjar bli rätt fullbokad (torsdag eftermiddag).
Kommer hit igen på lördag och förväntar mig inte så mycket folk.
Fick träna upp mina gamla ryska språkfärdigheter igår kväll från militärtjänsten på Hilton MUC och visst finns de där....
Dock tar det lång tid arr få fram dem..