Senaste nytt

Businessclass.se loungen 2026

Hej från SAS ARN E.

Blev fint här efter renoveringen, speciellt delen mellan gamla guld och gamla biz.

20260209_154406.JPG

Är på Delta Sky Club loungen vid F gaterna i Atlanta. Trevlig uteterass och bra väder.
Maten är bra men man får använda engångstallrik och engångsbestick.
Bra utsikt över plattan här.
IMG_2199.jpeg

Edit:
Fin solnedgång man kan se från terrassen nu
IMG_2200.jpeg

Last edited:
Hej från övervåningen SAS Lounge CPH. Trevlig bartender som proaktivt gjorde ”mocktail” till dottern och kom med till vårt bord. Mycket bra! Han berättade också att det är på prov och att det eventuellt blir permanent om det uppskattas.

IMG_1244.jpeg

Hej från Air France lounge på Réunion. Liten lounge men också väldigt lite folk. Var stängd fram till tre timmar innan vårt plan avgår, tror den kanske öppnar just bara för för vårt plan. Kall champagne och färsk frukt finns bland annat, jag trivs! Också väldigt skönt med sky priority på små flygplatser som dessa som är väldigt inriktade på leisure med stora plan med mycket platser.

Visa bifogad bild IMG_6533.jpeg

Så som jag förstod det så är det sista veckan (för den här gången?) med bartender här i EKCH loungen. Han som stod här idag ska sedan börja jobba på en nytt ställe här på flygplatsen, nämligen Luca. Han bjöd på massor med gott. Jag glömde dock bort att ta kort på Espresso Martinin innan jag smakade...Nåväl.

1000024724.jpg

1000024723.jpg

1000024731.jpg

Extime lounge på CDG 2B och väntar på Rollo Viking. Slut på tallrikar, bestick, glas, champagne (!) men det går ju att improvisera lite… Som ni förstår väldigt fullt just nu, och känns sådär kaos så mitt resesällskap till och med drog ner och tittar lite i taxfreen istället. Men jag tror det bättrar sig snart.

IMG_6557.jpeg

Toppen