fcx
Medlem
Ajajaj, äkta norska våfflor serveras alltid med sylt och gräddfil.
Ajajaj, äkta norska våfflor serveras alltid med sylt och gräddfil.
Tydligen inte på lördag i Bergen.Ajajaj, äkta norska våfflor serveras alltid med sylt och gräddfil.
Nu säger jag inte att du har fel. Men 05.45 till Grekland är väl en charter maskin?Hälsningar från GOT Lounge där SAS ej följer sina egna riktlinjer om att ha öppet 1h innan sin första flight. Det verkar som de inte låtsas om kl 5 flighten. Nu blev det endast 2min köande då jag ska med annan flight men anmärkningsvärt ändå.
Visa bifogad bild 177730
Nu säger jag inte att du har fel. Men 05.45 till Grekland är väl en charter maskin?
Rest med 06.00 till Köpenhamn och 06.25 till Arlanda alldeles för många gånger, då brukar loungen vara öppen 40-45min innan när jag glider in. Så vet egentligen inte om de öppnat 1 timme innan eller ej.
Rimlig förväntning, någon får ta smällen att åka charter för att rapportera om dett agår. Men att be BC medlemmar att flyga charter är väl som att svära i kyrkan.Är verkligen SAS Charter att räkna som "den flygs med SK nummer"? Kan du köpa dig in i loungen på en charterbiljett (inte med hjälp av kreditkort utan direkt från SAS eller researrangören)? Om ja då borde verkligen loungen vara öppen annars tycker jag att det är den första reguljära (SAS-)flighten de stöder som styr öppettiderna.
Och ja 05:45 till Grekland var en SAS Charter flygning.