SAS Oslo loungen. Här serveras Pepsi Max, på väg ner till CPH
lillemannen Medlem Idag kl 13:28 #1 371 SAS Oslo loungen. Här serveras Pepsi Max, på väg ner till CPH
Ricci Medlem Idag kl 15:30 #1 372 lillemannen skrev: SAS Oslo loungen. Här serveras Pepsi Max, på väg ner till CPH Visa bifogad bild 169889 Klicka för att utvidga... Hojta till när du landat i CPH, jag hoppas vara på plats då i CPH.
lillemannen skrev: SAS Oslo loungen. Här serveras Pepsi Max, på väg ner till CPH Visa bifogad bild 169889 Klicka för att utvidga... Hojta till när du landat i CPH, jag hoppas vara på plats då i CPH.
lillemannen Medlem Idag kl 16:42 #1 374 Nu är jag här med @Ricci . SAS till Bangkok. Trevlig fredagsdrink. Attachments IMG_8128.jpeg {memory} MB · Visningar: 21 Last edited: Idag kl 16:53
Fredah Medlem Idag kl 16:46 #1 375 lillemannen skrev: Nu är jag har med @Ricci . SAS till Bangkok. Trevlig fredags drink. Klicka för att utvidga... Trevlig resa!
lillemannen skrev: Nu är jag har med @Ricci . SAS till Bangkok. Trevlig fredags drink. Klicka för att utvidga... Trevlig resa!
lillemannen Medlem Idag kl 16:54 #1 376 Fredah skrev: Trevlig resa! Klicka för att utvidga... Tack vi ses på måndag i Köpenhamn!
Fredah Medlem Idag kl 17:00 #1 377 lillemannen skrev: Tack vi ses på måndag i Köpenhamn! Klicka för att utvidga... Tyvärr inte, hade varit skoj. Men det blir stockholm denna gången.
lillemannen skrev: Tack vi ses på måndag i Köpenhamn! Klicka för att utvidga... Tyvärr inte, hade varit skoj. Men det blir stockholm denna gången.
Ricci Medlem Idag kl 17:17 #1 378 lillemannen skrev: Tack vi ses på måndag i Köpenhamn! Klicka för att utvidga... Detsamma, olika resmål....!! Men vi ses igen i Köpenhamn på måndag.
lillemannen skrev: Tack vi ses på måndag i Köpenhamn! Klicka för att utvidga... Detsamma, olika resmål....!! Men vi ses igen i Köpenhamn på måndag.
Swedestar Medlem Idag kl 20:04 #1 379 Hej från Miles & Smiles på IST. Åker vidare till MLE om några timmar. Attachments IMG_7323.jpeg {memory} MB · Visningar: 11