Hälsningar från F loungen på ZRH A Lunch före resan till ARN
Tommy Medlem Tisdag kl 11:30 #1 361 Hälsningar från F loungen på ZRH A Lunch före resan till ARN Last edited: Tisdag kl 12:18
doc Medlem Tisdag kl 14:04 #1 362 God eftermiddag från 60 graders-loungen på Arlanda. My lounge för mig på Arlanda. Väntar på QR 168 till Doha för vidare anslutning till Tokyo.
God eftermiddag från 60 graders-loungen på Arlanda. My lounge för mig på Arlanda. Väntar på QR 168 till Doha för vidare anslutning till Tokyo.
Kris Medlem Idag kl 10:49 #1 364 Hälsningar från SAS lounge på Kastrup. S som i stekt ägg! Buuu som i no Benedict
Tommy Medlem Idag kl 13:16 #1 365 Hälsningar från ARN nu i SAS Loungen där jag träffade @simon_says91 och Tim efter lunch i Pontus
A apknug Medlem Idag kl 13:35 #1 366 Kris skrev: Hälsningar från SAS lounge på Kastrup. S som i stekt ägg! Buuu som i no Benedict Visa bifogad bild 169864 Klicka för att utvidga... Det är tydligen ännu en sak som blivit annorlunda efter sammanslagningen, inga Egg Benedict.
Kris skrev: Hälsningar från SAS lounge på Kastrup. S som i stekt ägg! Buuu som i no Benedict Visa bifogad bild 169864 Klicka för att utvidga... Det är tydligen ännu en sak som blivit annorlunda efter sammanslagningen, inga Egg Benedict.
Kris Medlem Idag kl 13:45 #1 367 apknug skrev: Det är tydligen ännu en sak som blivit annorlunda efter sammanslagningen, inga Egg Benedict. Klicka för att utvidga... Vi lever på hoppet. Precis som Ulrika Knape... (ridå)
apknug skrev: Det är tydligen ännu en sak som blivit annorlunda efter sammanslagningen, inga Egg Benedict. Klicka för att utvidga... Vi lever på hoppet. Precis som Ulrika Knape... (ridå)