Hälsningar från Delta Sky Club på soliga Portland PDX.
I princip fullsatt lounge såhär vid lunch, dock skönt att sitta ner med en kall Cola efter att ha promenerat genom flygplatsens allmänna utrymmen, dryga 3 kilometer. Om tillfälle finns tycker jag att det är skönt att röra lite på mig innan en långflygning.
Inväntar KL616 mot Amsterdam, som just denna dag flygs av en 787-10 vilket blir första gången för mig. Även första gången i deras Premium Comfort efter tacksam och oväntad uppgradering.
Hälsningar från nyrenoveradade* Club Intercontinental lounge Berlin. Som sig bör - Brandstifter å Thomas Henry.
* Loungen var stängd under senare delen av sommaren. Den genomgick totalrenovering efter corona. Nu var det visst 'osynlig' fix som ventilation och nytt kök. Hade visst för höga förväntningar...
God morgon från business loungen på GYD Bakus flygplats. Väntar på TK-flyg till Istanbul å så vidare till Prag. Då är Elite-nivån förlängd tom juli nästa år.
Malaysia Arlines gould lounge KLIA1 i Kula Lumpur. En mycket stor lounge med massor av lokala specialiteter. Vissa tillagas på order. Alkoholen får man hämta i ett speciellt avskilt rum.
Mycket hög ljudnivå i loungen.
Första gången för mig med Malaysia Arlines. En positiv överraskning. Minst lika bra som Qatar.
Turkish airlines business lounge Istanbul. Smockat med folk (lika illa på miles&smilesd). Tyckte den var kul förut men nu är det bara ett enda jagande efter sittplats.