Senaste nytt

Businessclass.se loungen 2025

Amex på Arlanda, gazpacho med riesling som förrätt och en extremt klassisk huvudrätt: Wallenbergare med Nespolino. Ovanligt snabb service trots mycket folk!
IMG_7470.jpeg

IMG_7471.jpeg

Fast track idag: viss kö, en lina öppen för Fast Track, åkte på sekundärkontroll av necessärens innehåll. Tog 12 min totalt.

Amex på Arlanda, gazpacho med riesling som förrätt och en extremt klassisk huvudrätt: Wallenbergare med Nespolino. Ovanligt snabb service trots mycket folk!
Visa bifogad bild 166161

Visa bifogad bild 166162

Fast track idag: viss kö, en lina öppen för Fast Track, åkte på sekundärkontroll av necessärens innehåll. Tog 12 min totalt.
Ring Aftonbladet! Så där bra får det inte vara

Brottslingen återvänder ofta till brottsplatsen! Amex-loungen på ARN alltså. Idag plats vid bardisken och gazpacho (såg likadan ut som i tisdags) och kycklingsallad, med ovanligt stor kycklingbit!
IMG_7501.jpeg

Dagens äventyr: det kom ingen bag tag ur automaten (ej på ”SAS-torget”) så gick till manuell incheckning. Noll kö för SkyPrority, men rätt mycket folk i icke-priokön. Noll kö i Fast Track. Men fullt i Amex-loungen och 5-10 min kö utlovades. Tog dock bara 1 min, och rätt snabb leverans av beställningarna - de verkar ha bemannat upp för en full lounge.

Toppen