Businessclass.se loungen 2025

Delta Sky Club LAX terminal 3.

Härligt att sitta på terrassen och titta på trafiken.

img_0353-jpeg.165672

Trevligt att man fortfarande kommer in i Singapore-loungen på Heathrow när man flyger med SAS. Betydligt trevligare än Senator-loungen och väldigt mycket godare mat.

SK1516 skall ta mig till Köpenhamn idag!

ANA loungen Haneda, inväntar att delta loungen skall öppna SAS kärran fixas iordning och nu hoppas vi på att crewet i business håller samma klass som på vägen hit.

Inte Polaris på ORD, inte flyga F Allegris

För mig är det ARN SAS guld F piren, skall flyga SAS plus med SK2677 plats 1D inget blockat mittsäte, maskinen går från F35, skriver i denna tråd, leverpastej på baguetten, några kyckling prinskorvar, kommer att bo på Hilton Berlin, utsikt mot domen ja allt är som vanligt.

Men på tisdag morgon kommer ni att få läsa om något jag aldrig har upplevt!

Vädret i Berlin +33grader

img_1972-jpeg.165760

Nu i MUC F loungen frukosten i nyrenoverade och bytt till satelliten då flyget hem går från K

Bonusbild från första benet från ORD med mycket trevlig personal

img_8607-jpeg.165761

img_8606-jpeg.165762

BER loungen Tegel väntar på SK2678, nästan fullt i loungen

Såg denna aptitretande kycklinggryta , skölds ned med Fanta lemon Zero

img_2262-jpeg.165802

Ordningen återställd! Silverkris Loungen i BKK. Trevligt med bemannad bar. Trevlig personal här. Rutinen är lite champagne först sedan blir det en Singapore Sling. Samt mat naturligtvis. Är tidigt ute så det blir besök på THAIs Prestigelounge också.
20250617_195639-jpg.165808

Härligt med denna awardresa med THAI.

God eftermiddag från SAS Gold ARN T5. Passar på att äta lite vid ankomst innan jag tar ett lämpligt tåg hem.

Varm mat idag är nån tomatsoppa samt fransk fiskgryta med ris. Ett kallare inslag är glass (mjukglass med strössel och kola- och/eller chokladsås).
20250618_141417-jpg.165883

//uploads.tapatalk-cdn.com/20250618/ed28ae9bd119feba43fe8e0ade22399f.jpg

toer00 skrev:Kort fråga - Har SAS någon lounge eller finns det någon Skyteam lounge man kommet in med EBG i HEL?Klicka för att utvidga...
Nej, finns ej för närvarande.

Access till Sky Team lounger

vidare med SAS till CPH. På SFO förstår jag det som att det är AF-loungen som gäller De släpper in SAS pax från 3:45 pm. Boardingkortet kontrollerades noga innan det fick blippas för att komma in.

www.businessclass.com

Lounger på Helsingfors Vantaa/Vanda

Funderar på att boka en resa till vårt grannland i öst och tittar på lounge möjligheterna på Vantaa/Vanda flygplatsen, kommer åka med SAS Plus från Arlanda och har Amex Platinum. Listar dom alternativen jag hittat och undrar om någon har besökt dom; Plaza Premium Lounge - Via Amex Platinum...

www.businessclass.com

Back