Atlanta.palmen skrev:Vilken flygplats?Klicka för att utvidga...
Då tog du över precis efter oss. Jag lämnade dock weisswursten hädan denna gång.Glenn E skrev:Nu är jag i Senator Loungen vid G Gates i München.Här fanns det Weiss wurst.Nu ska vi till Sibiu i Rumänien/Transylvanien.Det såg ut att finnas ett trevligt Hilton hotell där.Visa bifogad bild 164177Visa bifogad bild 164176Klicka för att utvidga...
Tommy skrev:Hälsningar från ZRH F på E nu bär det av till BKK men först en god räk rättVisa bifogad bild 162165Klicka för att utvidga...
Den ser enormt velforsynet ud. Men der mangler vist en bar...?toer00 skrev:Hälsningar från VIE och OS loungen. Var inte den enormt hajpad före pandemin? Nu bara lite bättre än SAS lounger på ARN.Klicka för att utvidga...
Mina två besök post-Pandemi/pre-SkyTeam så var den en skolmatsal med sämre bjudning än SAS på ARN. Några vilstolar, men annars inget.toer00 skrev:Hälsningar från VIE och OS loungen. Var inte den enormt hajpad före pandemin? Nu bara lite bättre än SAS lounger på ARN.Klicka för att utvidga...
[email protected] skrev:Passade på att gå till SAS gold F-piren. Är inte imponerad alls. Vegansk gulasch!!Smaken är olika.Klicka för att utvidga...