Senaste nytt

Businessclass.se loungen 2025

Chockad över att det va lounge med ”rättigheter” här på Radisson Blu Plaza i Helsingfors!
Riktigt trevliga lokaler, krubbet är som vanligt rätt så risigt när det kommer till hotell lounger.

Öl, lonkoro och världens största hockeyfinal på över 30 år på luren, bra start på kvällen!

IMG_7812.jpegIMG_7813.jpeg

[…]

Blev inget eget inlägg om KLM i AMS. Den loungen var hypad på youtube men tyckte att maten där, förutom någon soppa, inte var så god. Det kändes som att det var vad som blivit över under dagen som var kvar och det smakade torrt som det också. Då var jag ändå där från 16:30. Sen ställde det sakerna på olika ställen, samma skål med muffins var på 3 olika ställen under tiden jag var där.

Ännu ett besök hos KLM ex. Schengen i AMS och vad ska man säga förutom att jag är glad att jag var här kortare tid än förra gången.

Lugnt och skönt då det var folktomt. Finns god nötmix vid baren på nedre våningen och vinet var gott senaste besöket (blev ingen alkohol ikväll). Kycklingmackorna var goda men skäms man inte över att en hel bricka med mackor står ute med ost som ser ut att ha torkat för flera timmar sedan?

Som tur är fanns det ost vid sidan om så jag kunde kasta den uttorkade osten. Synd bara att mackor är det mest ätbara i flaggskeppsloungen :( man saknar verkligen LH-senator i Frankfurt/München när man är här.

ce7d101beca5800ffcb7d53b352b2baa.jpg

be7cd92acd9fd534f60ab41b9d7ab6d4.jpg

Hej hej från ganska nyöppnade Delta Skyclub D-terminal (öppnade för exakt två veckor sedan). Väldigt goda smörgåsar, mindre god kötträtt. Cheesecake den bästa efterrätten någonsin enligt mitt resesällskap som är väl bevandrad bland efterrätter. Här får man ta mat på porslinstallrikar istället för plast på concourse F. Dricka finns både gratis och med tillägg. Väldigt trevlig lounge.

Attachments

• IMG_7667.jpeg
    IMG_7667.jpeg
    {memory} MB · Visningar: 71
  • IMG_7671.jpeg
    IMG_7671.jpeg
    {memory} MB · Visningar: 79
  • IMG_7670.jpeg
    IMG_7670.jpeg
  • IMG_7669.jpeg
    IMG_7669.jpeg
Hej hej från ganska nyöppnade Delta Skyclub D-terminal (öppnade för exakt två veckor sedan). Väldigt goda smörgåsar, mindre god kötträtt. Cheesecake den bästa efterrätten någonsin enligt mitt resesällskap som är väl bevandrad bland efterrätter. Här får man ta mat på porslinstallrikar istället för plast på concourse F. Dricka finns både gratis och med tillägg. Väldigt trevlig lounge.
Vilken flygplats?

Hej från SAS Lounge CPH. Funderade på att lägga till en bild, men alla här känner väl till loungen utan och innantill ;)

Här serveras det blomkålssoppa, till skillnad från i loungen på GOT som serverade en riktigt god gulaschsoppa tidigare idag.

Toppen