Chockad över att det va lounge med ”rättigheter” här på Radisson Blu Plaza i Helsingfors!
Riktigt trevliga lokaler, krubbet är som vanligt rätt så risigt när det kommer till hotell lounger.
Öl, lonkoro och världens största hockeyfinal på över 30 år på luren, bra start på kvällen!
Visa bifogad bild 164129Visa bifogad bild 164130
[…]
Blev inget eget inlägg om KLM i AMS. Den loungen var hypad på youtube men tyckte att maten där, förutom någon soppa, inte var så god. Det kändes som att det var vad som blivit över under dagen som var kvar och det smakade torrt som det också. Då var jag ändå där från 16:30. Sen ställde det sakerna på olika ställen, samma skål med muffins var på 3 olika ställen under tiden jag var där.
Bra fråga, jag beställde 4 enheter varav sista va kl 18:50 och fick till svar ”This is the last one”, osäker på om det va pga tiden eller antalet enheterFortfarande fyra enheter/pp under happy hour?
Vilken flygplats?Hej hej från ganska nyöppnade Delta Skyclub D-terminal (öppnade för exakt två veckor sedan). Väldigt goda smörgåsar, mindre god kötträtt. Cheesecake den bästa efterrätten någonsin enligt mitt resesällskap som är väl bevandrad bland efterrätter. Här får man ta mat på porslinstallrikar istället för plast på concourse F. Dricka finns både gratis och med tillägg. Väldigt trevlig lounge.
Måste vara ATL, här öppnades en ny club på Concourse D.Vilken flygplats?