Senaste nytt

Businessclass.se loungen 2025

En riktigt god morgon från SAS Gold ARN F. Så här klockan sex på morgonen är det väldigt lugnt med runt 10 gäster. Icke guld-loungen såg ännu tommare ut.

20250415_060705.JPG

På väg till London för att begå premiär på Virgin Atlantic.

Hei fra SAS Gold CPH. Idag har de såväl friterade kycklingvingar som gulasch med ris som varm mat, med sedvanlig kall buffé som tillbehör. Köpenhamn är slutdestination för mig idag men hänger, min vana trogen, kvar tills det börjar närma sig incheckning.

#latergram från SAS Gold OSL, där det blev ett kort besök i samband med mellanlandning, mitt flyg gick från E2 som ligger runt hörnet så det var ju enkelt att anpassa tiden. För övrigt var inte "business-loungen" öppen, när man väl var innanför yttre grinden var det fri passage till guld-delen.
78686937fbb13a13df26104a45854cc2.jpg

Hei fra SAS Gold CPH. Idag har de såväl friterade kycklingvingar som gulasch med ris som varm mat, med sedvanlig kall buffé som tillbehör. Köpenhamn är slutdestination för mig idag men hänger, min vana trogen, kvar tills det börjar närma sig incheckning.
Du är i Köpenhamn och ska till Köpenhamn? Eller läser jag snett? Landade precis här, funderar på Mikkeller Loungen...

Dubbelparkerad med två Kronenbourg i SAS Gold Lounge F på Arlanda. Första besöket här och förväntningarna var högt ställda. Trevlig lounge men dåligt utbud av mat. Fanns bara en sorts 1664 trots att ena kranen skulle ha Blanc, därav dubbelparkeringen.

På agendan står mileage run till Washington över påskhelgen. Plus på A350-900 ska bli skoj.

Toppen