Godmorgon från ANA Suite lounge.
kristerj Medlem 4 Mars 2025 #292 Hälsningar från Intervals Sky Bar på HKG. Trevlig bar med fin utsikt över plattan, smårätter o drinkar. Gratis om man åker LH First.
Hälsningar från Intervals Sky Bar på HKG. Trevlig bar med fin utsikt över plattan, smårätter o drinkar. Gratis om man åker LH First.
011430121 Medlem 4 Mars 2025 #293 En undran @kristerj om man reser i LH First har man inte då att köpa en smörgås? Trevlig resa!
kristerj Medlem 4 Mars 2025 #294 011430121 skrev: En undran @kristerj om man reser i LH First har man inte då att köpa en smörgås? Trevlig resa! Klicka för att utvidga... Inte med Lufthansas (g)astronomiska avgifter för awards
011430121 skrev: En undran @kristerj om man reser i LH First har man inte då att köpa en smörgås? Trevlig resa! Klicka för att utvidga... Inte med Lufthansas (g)astronomiska avgifter för awards
jerixon Medlem 10 Mars 2025 #296 Efter en sjöblöt helg i Manchester på besök hos @trekker så passar det bra med svart kaffe! Escape Manchester T3 Fakir en dag som denna borde vara olagligt....
Efter en sjöblöt helg i Manchester på besök hos @trekker så passar det bra med svart kaffe! Escape Manchester T3 Fakir en dag som denna borde vara olagligt....
ilon Medlem 10 Mars 2025 #297 Hälsningar från en något uppfräschad (länge sen jag var här sist) guldlounge på Arlanda T5.
D Dreamliner Medlem 11 Mars 2025 #299 Morning from SAS gold Gardemoen. Lufthansa använder fortfarande denna lounge.
Glenn E Medlem 11 Mars 2025 #300 Hej från flygplatsen i Danang, Vietnam. Ingen Lounge idag för jag ska till Seoul Incheon med Vietjet Air. Jag sitter i The Club restaurangen och har fått lite honungsrostat griskött med nudlar. Ganska bra.
Hej från flygplatsen i Danang, Vietnam. Ingen Lounge idag för jag ska till Seoul Incheon med Vietjet Air. Jag sitter i The Club restaurangen och har fått lite honungsrostat griskött med nudlar. Ganska bra.