Senaste nytt

Businessclass.se loungen 2025

Hälsningar från CX loungen på SIN T4 en ny erfarenhet säkerhetskontrollen vid vid passkontrollen istället för vid gaten
IMG_7898.jpeg

IMG_7897.jpeg
IMG_7896.jpeg

Nu blir jag nostalgisk. Hade en riktigt trevlig vistelse i den SilverKris-loungen för nåt år sedan. Efter en svettig dag i Seoul satt det fint med en dusch och en Negroni. (Fick en del tips från dig på den resan vill jag minnas)

Visa bifogad bild 162611
Käket va ingen höjdare igår, bättre hos Asiana!
Dusch har man inget behov av på flygplatsen på vintern, men har för mig du va där på sommaren :D

Tipsen från mig så va nog inget att hänga i granen ändå, lärde mig en del nytt nu så :)

c747e67bc4c754eaeab1620d395fc7d5.jpg

Godmorgon från SAS Gold Lounge vid F-pir på ARN. Dag 2 idag, och utbudet ser väldigt likt ut jämfört med igår (av bilder i denna tråd att döma). Mycket bra frukostutbud, ytterligare ett steg bättre än Pontus nu. Mycket färskt varmt bröd. Perfekt om man inte ätit hotellfrukost. Den stora missen var att tévattnet knappt var ljummet. Utropen från gater utanför är ganska ljudliga, särskilt från den närmsta som gränsar till störande (F26 tror jag).

God morgon från TAP Premium Lounge LIS.

Landade precis med en Embraer 190 som avgick från AGP (TP1139) och har nån timme på mig att äta riktig frukost* innan färd mot ARN (TP780).

*Loungen i Málaga hade ju inte öppnat och ombord fanns inga varma drycker utan bara vatten och apelsinjuice serverades till druvor, en minimal omelett, nån skinkbit och nån ostbit samt ett par små kex i en plastförpackning.

Käket va ingen höjdare igår, bättre hos Asiana!
Dusch har man inget behov av på flygplatsen på vintern, men har för mig du va där på sommaren :D

Tipsen från mig så va nog inget att hänga i granen ändå, lärde mig en del nytt nu så :)

Ja det var sommar, väldigt varmt och jag hade en sen eftermiddagsflight efter en dag fylld med aktiviteter på stan.

Bästa tipset från dig var nog krigsmuseet!

IMG_7032.jpeg

God eftermiddag från Delta SkyClub, ORD!
Var ett äventyr att ta sig hit idag från Detroit. Hämtade hyrbilen vid kl 10 imorse på DTW och körde sedan mot ORD i total snöstorm de första 2h, efter pitstop på Five Guys i Kalamazoo blev det betydligt bättre förhållanden. Skönt med en kall öl nu i väntan på SK944.

Första gången som jag testade Five Guys, blev bacon cheeseburgare, fries och milkshake ($22) för att kolla var det var för hype. $22 kändes mer rimligt än de man har läst att man får betala i Stockholm. Det var bra, burgaren var god MEN Baconator hos Wendys vinner alla dagar.

Toppen