Hälsningar från SWISS Senator Lounge E Zürich. Har intagit dagens andra frukost och ägnat förmiddagen åt plane spotting. Alltid lika spännande och sällsynt att se en 777 i Air Canadas gamla livery.
Dagens andra stopp i Zürich. SWISS Alpine Lounge. Mitt första besök i denna lounge. Trevlig, mysig, påminner om en alpstuga. Helt ok utbud av mat och dryck, men jag håller mig till kaffe än så länge.
Har varit dålig på hejandet på senaste tiden så retroaktivt hej från SAS Guld ARN och CPH och Lufthansa Senator i Düsseldorf och live hej just nu från CPH igen. Väntar på sista kärran mot Stockholm.
Efter en trevlig vistelse i Cannes är det dags att röra sig hemåt. Nu bänkad i Library Lounge Nice med ett glas champagne i hand. Väntar på LX569 till Zürich.
Pearl lounge Arlanda T2. Riktigt skapligt utbud på varm föda. Bättre än SAS gold.
Ledig resten av januari så det blir en liten resa med första mål Riga med Air Baltic. Uppgraderad med voucher (status match till Vip på sagda flygsällskap).
Hälsningar från MUC. F lounge på min irrfärd från LIS nästa stopp ZRH innan flyget till ARN Detta har sin grund i att LIS-HEL blev inställd idag Visa bifogad bild 161903