Long Island ice tea by SilverKris lounge BKK
Gus Medlem Idag kl 07:45 #942 Magnus.j93 skrev: En liten dubbeluppdatering.. Precis lyckats boka en ansiktsbehandling på Air France loungen här på 2F. God mat och champagne! Klicka för att utvidga... Finns det behandlingar i alla Air France lounger? Jag flyger Paris-Dubai nästa månad med Air France business. Är det bara att knalla in i loungen och boka? Vi har 3.5 timmars väntan i Paris.
Magnus.j93 skrev: En liten dubbeluppdatering.. Precis lyckats boka en ansiktsbehandling på Air France loungen här på 2F. God mat och champagne! Klicka för att utvidga... Finns det behandlingar i alla Air France lounger? Jag flyger Paris-Dubai nästa månad med Air France business. Är det bara att knalla in i loungen och boka? Vi har 3.5 timmars väntan i Paris.
Taggen Medlem Idag kl 09:22 #943 Ricci skrev: Hälsningar från SQ lounge BKK Lite för mycket folk för att ta en privat bild så denna får duga. Visa bifogad bild 167151 Klicka för att utvidga... Ger skärmbilden oss en ledtråd till nästa typ av kabin och du är inte i Private Room för att förvirra oss?
Ricci skrev: Hälsningar från SQ lounge BKK Lite för mycket folk för att ta en privat bild så denna får duga. Visa bifogad bild 167151 Klicka för att utvidga... Ger skärmbilden oss en ledtråd till nästa typ av kabin och du är inte i Private Room för att förvirra oss?
Ricci Medlem Idag kl 10:44 #944 Taggen skrev: Ger skärmbilden oss en ledtråd till nästa typ av kabin och du är inte i Private Room för att förvirra oss? Klicka för att utvidga... Nope, inget Private Room i BKK vad jag vet. Men flyger first med Swiss på fredag så man kanske hittar andra rum.
Taggen skrev: Ger skärmbilden oss en ledtråd till nästa typ av kabin och du är inte i Private Room för att förvirra oss? Klicka för att utvidga... Nope, inget Private Room i BKK vad jag vet. Men flyger first med Swiss på fredag så man kanske hittar andra rum.
Doctor-X Medlem 47 minuter sedan #945 SAS GOLD CPH Åt en stor frukost i guld loungen i F-piren på ARN vid kl9, så en cola cola zero är lagom nu i väntan på SK943. Dags att återvända hem till Kanada!
SAS GOLD CPH Åt en stor frukost i guld loungen i F-piren på ARN vid kl9, så en cola cola zero är lagom nu i väntan på SK943. Dags att återvända hem till Kanada!