Senaste nytt

Businessclass.se loungen 2025

CDG Terminal 2B Extime longe väntar på SK580 till ARN, knöka fullt flyg, för engångs skull ingen bil på ARN

IMG_2124.jpeg

Hälsningar från Vinga loungen på GOT. Åker med KLM för första gången på 10+ år så det blir spännande.

Efter att jag passerat fast track idag var det en dam som stog och gjorde undersökningar just om hur nya fast track upplevs i förhållande till lounge och incheckning. Man skulle kunna tro att hon smygläst här på forumet.

Ja, det kan bli mycket motion, bra för hjärtat sägs det. Senast resan hamnade jag ju i FastTrack efter bagageinlämningen, sen till loungen därefter till gate 13.

Så jag nötte allt på skorna ordentligt.

Fast i ärlighetens namn provade jag nått värre på TFS i lördags. Ankom från biluthyrningen i ena änden, bagageinlämningen i andra änden, tillbaka till security i andra änden, till loungen i andra änden... turligt nog var gaten precis bredvid... puh!

Club Millésime, Sofitel Bangkok Sukhumvit.
Första besöket sedan renoveringen.

IMG_8063.jpeg

IMG_8064.jpeg

Största förändringen är denna ”väggen”

IMG_8061.jpeg

Lite ändrat dryckesutbud med. Vill minnas att de enbart hade en prosecco tidigare.

IMG_8060.jpeg

IMG_8059.jpeg

IMG_8062.jpeg

Utsikt mot Bayoke Sky genom smutsiga fönster.

IMG_8058.jpeg

Avrundar denna snabbtur till Tyskland på CPH SAS... GOLD? Verkar vara en och samma Lounge nu med ordinarie business?

Stort plus däremot att man ställer fram finsprit i form av Ron Zacapa! Tror jag aldrig sätt alkohol av sån kaliber i en SAS Lounge.

Attachments

• PXL_20250429_192259131.MP.jpg
    PXL_20250429_192259131.MP.jpg
    {memory} MB · Visningar: 39
Toppen